(「・ω・)「

My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) - Fall Out Boy

歌手小资料 :

打倒男孩(英语:Fall Out Boy,简称:FOB)是一支流行庞克、另类摇滚曲风的乐团,他们来自美国伊利诺州的­芝加哥,在2001年组成。乐团成员包括派崔克·史坦普(Patrick Stump,主唱、吉他手)、彼特·温兹(Pete Wentz,贝斯、主要作词者)乔·特洛曼(Joe Trohman。吉他手)、安迪·赫里(Andy Hurley,鼓手)。

----------------------------------------------------------------

Whoa~Whoa~

 

B-b-be careful making wishes in the dark, dark
在黑暗中最好小心许愿

Can't be sure when they've hit their mark
无法被保证是否有被烙印上其他印记

And besides in the meantime I'm just dreaming of tearing you apart
同一时间,我只希望能将妳从脑中扯开

I'm in the details with the devil
我和恶魔签下了契约

So now the world can never get me on my level
所以这个世界再也无法令我满足

I just got to get you out the cage
我必须帮妳逃离这个牢笼

I'm a young lovers
我是个不成熟的恋人

Rage gonna need a spark to ignite
只需要一点星火就能燎原

My songs know what you did in the dark
我的歌知道妳在黑夜中干的好事

 

So light em up up up
所以,就动手吧

Light em up up up
引燃吧

Light em up up up
点亮吧

I'm on fire
我正愤怒着

 

So light em up up up
所以,就点燃它吧

Light em up up up
点亮吧

Light em up up up
引燃吧

I'm on fire
浑身是火

 

Whoa (in the dark, dark)在黑暗中
Whoa (in the dark, dark)在无知中

 

All the writers keep writing what they write
所有的作家们坚持写着他们的初衷

Somewhere another pretty vein just dies
写着某处又有一个美丽的生命消逝

I've got the scars from tomorrow and I wish you could see
但我只希望你能发觉我明天将会受的伤

That you're the antidote to everything except for me
你是万物的解药 但我无药可救

A constellation of tears on your lashes
你落下的眼泪可以织成一个星座

Burn everything you love then burn the ashes
烧毁你所爱的一切  将一切烧成灰烬

In the end everything collides
在所有冲突过后

My childhood spat back out the monster that you see
你将会看见垄罩我童年的阴影

My songs know what you did in the dark
我的歌知道你在黑夜里做了什么

 

So light em up up up
所以,就动手吧

Light em up up up
点燃吧

Light em up up up
点亮吧

I'm on fire
我愤怒着

 

So light em up up up
所以,点燃吧

Light em up up up
引燃吧

Light em up up up
点亮吧

I'm on fire
我已焚身

 

Whoa (in the dark, dark)在无知中
Whoa (in the dark, dark)在黑暗中

 

My songs know what you did in the dark
我的歌知道你在黑夜中做的好事

 

So light em up up up
那就点燃吧

Light em up up up
点燃吧

Light em up up up
燃烧吧

I'm on fire
我愤怒着

 

So light em up up up
那就点燃吧

Light em up up up
点亮吧

Light em up up up
引燃吧

I'm on fire
我正燃烧着

 

Whoa (in the dark, dark)在无知中
Whoa (in the dark, dark)在黑暗中

 

----------------------------------------------------------------

 

炎热的日子需要Rock!
歌词是另有含意,可以的话建议大家看完MV再去看歌词。

评论
热度 ( 7 )

© 終不悔 | Powered by LOFTER