(「・ω・)「

Until You - Shayne Ward

歌手小资料 :

夏恩·汤玛士·华德,英国男歌手,出生跟成长都在曼彻斯特,,于在2005年12月赢得Syco Music一纸价值一百万英镑的唱片合约,凭借动人的嗓音,脱颖而出获得冠军,一举成名横扫英国流行音乐乐坛。首张同名专辑发行空降英国金榜冠军,至今累计销量超过130万张,是一张白金专辑


----------------------------------------------------------------


Baby life was good to me but you just made it better 宝贝,生命很美好而妳使它更完美

I love the way you stand by me through any kind of weather 我爱妳因为妳陪我走过风风雨雨


I don't wanna run away 不想离开妳身边

Just wanna make your day 只想让妳快乐无忧

When you feel the world is on your shoulders 当妳感到日子沉重难过

Don't wanna make it worse 不想让情况走下坡

Just wanna make us work 只想让我俩继续走

Baby tell me I will do what ever 宝贝,告诉我,我愿为妳付出一切


Chorus副歌


It feels like nobody ever knew me until you knew me 感觉没有人了解我直到妳了解我

Feels like nobody ever loved me until you loved me 感觉没有人爱过我直到妳愛我

Feels like nobody ever touched me until you touched me 感觉没有人拥抱过我直到妳拥抱我

baby nobody , nobody 宝贝,没有人,没有人

Until you 直到妳出现


Baby it just took one hit of you now I'm addicted 宝贝,一认识妳我就迷上妳

You never know what's missing 你不知道生命里少了什么

'till you get it then you need it 直到它出现,妳就会需要它


I don't wanna run away 不想离开妳身边

Just wanna make your day 只想让妳快乐无忧

When you feel the world is on your shoulders 当妳感到日子沉重难过

Don't wanna make it worse 不想让情况走下坡

Just wanna make us work 只想让我俩继续走

Baby tell me, I will do whatever 宝贝,告诉我,我愿为妳付出一切


Chorus 副歌


See I'm wise enough to know 我的理智告诉我

If I ever let you go 如果让妳走

I would be no one 我就什么都没有

'Cause I never thought I'd feel 因为我从没想过

All the things you make me feel 我会感受到妳带给我的感受

Wasn't looking for someone 我没有刻意寻找梦中情人

Until you 直到妳出现


----------------------------------------------------------------

到目前为止,分享过的都是我所喜欢的歌曲

也希望大家喜欢啰~(´・ω・)つ

评论

© 終不悔 | Powered by LOFTER